Warsztaty "Turystyczny marketing" poprowadzone zostaną przez Pawła Tkaczyka - ekspert od marketingu i budowania marki, autor książek o marketingu, blogera i wielokrotnego prelegenta TEDx oraz innych konferencji. Tematem zajęć będą budowanie marki i nowoczesnego, cyfrowego marketingu w kontekście atrakcyjności dla turystyki rowerowej. Przedstawione zostanie również znaczenie wysokiej jakości usług oraz dziedzictwo Szlaku Żelaznej Kurtyny jako atraktory dla turystów rowerowych korzystających z trasy.

Szkolenie skierowane jest, przede wszystkim, do przedstawicieli sektora turystycznego, przedsiębiorstw, instytucji i osób oferujących swoje usługi na Szlaku Żelaznaj Kurtyny (wspólny przebieg z Trasą Velo Baltica), którzy chcieliby zwiększyć swoją wiedzę i kompetencje w zakresie jakości oferowanych usług.

Warsztaty będą elementem konferencji w ramach II Polsko-Niemieckich Dni Turystyki Rowerowej odbywających się w dniach 21-22.02.2025 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40.

Konferencja odbędzie się w 21 lutego 2025 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40 w Szczecinie.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest dokonanie zgłoszenia uczestnictwa i uzyskanie potwierdzenia zakwalifikowania udziału.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Warsztaty "Turystyczny Marketing" odbędą się w dniu 21 lutego 2025 r. w godz. 13:30-16:00.

 

Wydarzenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej projektu pn.”Innowacyjny partycypacyjny zrównoważony model biznesowy w celu budowy szlaku rowerowego na Szlaku Żelaznej Kurtyny” w ramach Programu Interreg Europa Środkowa.

 

Aplikacja mobilna | Pomorze Zachodnie

App Aplikacja mobilna Pomorze Zachodnie

Z nami nie zgubisz się na trasie! W naszej aplikacji znajdziesz dokładną mapę tras i wycieczek, ciekawe miejsca i wydarzenia, panoramy 360 i dużo, dużo więcej!